close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לתכנן חופשה רומנטית בירושלים

מערכת שורשכ אב, תשעו24/08/2016

חופשה רומנטית טומנת בחובה רגעי קסם על אחת כמה וכמה כאשר החופשה היא בירושלים, בירתה של ישראל. עיר עם מראות קסומים ועם נופים עוצרי נשימה

תגיות:
חדר יוקרתי במלון המלך דוד בירושלים
צילום: מתוך האתר הרשמי של מלונות דן

ירושלים היא עיר רומנטית

ירושלים היא עיר קסומה ובעלת היסטוריה ענפה, והיא אפופת מסתורין משלה. יש בה סמטאות עתיקות בהן ניתן לטייל – כל סמטה מספרת סיפור שונה, בין אם יש בה אווירה של קדושה או ניחוחות של האוכל המקומי. ירושלים היא גם ללא ספק הבירה הקולינרית של ישראל, עם מגוון מסעדות מעולות המציעות את מיטב מטעמי הרחוב, לצד מטבחי גורמה עולמיים. אין ספק כי חופשה רומנטית בירושלים תהיה רצופה במגוון חוויות הנוגעות לכל החושים. כל אלה יעצימו את הרומנטיקה בין בני הזוג ויאפשרו לאהבה לפרוח. 

בירושלים יש הכל מהכל

ירושלים מציעה לזוגות אוהבים מגוון מקומות לינה, חלקם צופים אל עבר העיר העתיקה, מראה שאין שני לו. יש בה חיי לילה סוערים (בניגוד לנהוג לחשוב), שפע ברים ומועדונים, חלקם ממוקמים במבני אבן עתיקים. בעיר שווקים ססגוניים בהם מומלץ לבקר, אשר הצבעוני והידוע שבהם הוא שוק מחנה יהודה המציע שלל ריחות, טעמים ומראות אותנטיים לעיר ירושלים. לעיר יש לא מעט להציע גם לחובבי השופינג, וניתן למצוא בא חנויות מכל הסוגים, ובטווח מחירים רחב.

עיר אידיאלית לטיולי אוהבים

לזוגות רומנטיים מומלץ להגיע לטיילת ארמון הנציב, משם ניתן להשקיף על נופיה עוצרי הנשימה של העיר, ורצוי לעשות זאת בשעת השקיעה. בטיילת שפע פינות רומנטיות המאפשרות לשבת וליהנות יחד מהאוויר הצלול. מומלץ גם לערוך סיור בשכונת עין הכרם, שכונה קסומה עם מנזרים ועם רחובות יפהפיים, עם כנסיות ועם מסעדות בהן ניתן לסעוד בשעות הערב באווירה אינטימית.

פעילות ספורטיבית לאוהבים

ישנה עוד אפשרות לבילוי רומנטי בירושלים, והפעם מדובר בחוויה ספורטיבית: סיור בסגוויי בכל רחבי העיר. זוהי הזדמנות פז להכירה לפני ולפנים, לטייל באתרי עתיקות, בטיילת ארמון הנציב ובפארקים הירוקים ולצפות בחומות העיר.

אפשרויות לינה

בירושלים מגוון מרשים של בתי מלון יוקרתיים ושל צימרים רומנטיים, אולם כאשר מחפשים מלון בירושלים אחד המלונות המומלצים ביותר הוא מלון קינג דיוויד היוקרתי, מבית רשת מלונות דן. במלון זה התארחו לא מעט אנשים מפורסמים וידועי-שם, והוא נחשב לאחד מבתי המלון הזוהרים והיוקרתיים לא רק בירושלים, אלא בישראל כולה.

 

 

לא בכדי מלון זה מפורסם בכל רחבי העולם. המלון נוסד בשנת 1930 והוא צופה אל עבר נופי העיר העתיקה וממוקם לא הרחק ממרכז העיר. המלון בעל מאפייני ארכיטקטורה בסגנון קלאסי, עם אווירה אלגנטית ורומנטית. בבית המלון בריכה חיצונית, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, החדרים כולם ממוזגים ומצוידים בטלוויזיית LCD. במקום פועלת מסעדת גן המלך, המגישה מאכלים ישראליים אהובים. עוד במלון חדר כושר מאובזר, מגרש טניס, בריכת שחייה לילדים וחנייה חינם המוצעת לאורחים.

הוסף תגובה
חדר יוקרתי במלון המלך דוד בירושלים
צילום: מתוך האתר הרשמי של מלונות דן
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה